26 Ağustos 2010 Perşembe

ehe!

Selaam! Aslında dün yazacaktım ama çok uykum geldi sonradan .. Neyse sonuçta burdayım .

 Bugün de tenisten başlayalım sonra devam ederiz başka başka konularla . Teniste ilginç gelişmeler oldu son bir haftada .Serena Williams US Open'da yok dolayısıyla da favorilerimiz biraz yer değiştirdi . Hatırlayacaksınız Türkiye'ye de gelememişti sakatlığından dolayı , ben basit bir kesik sanıyordum ama değilmiş demek ki. Ayrıca Dinara Safina gerçekten çok iyi gidiyor, çıkışını sürdürüyor diyebiliriz. Önemli raketleri eleyip duruyor, Hadi hayırlısı :D Roger Federer ve Caroine Wozniacki bu haftanın turnuva şampiyonlarıydı . İkisinin de hak ettiğini söylemek lazım . Roger henüz en iyisini ortaya koyamasa da kazanmayı biliyor. Anna Kournikova da İstanbul Moda Haftası için ülkemizde. İyi etmiş ,hoş gelmiş de tenisi yıllar önce bırakmış birini tenisle hiç ilgisi olmayan bir haberle spor haberlerine çıkartmak niye anlayamadım. Heralde erkeklerin ilgisini çekmek için böyle yollara başvuruyorlar . Zaten gazetelerde de ya Sharapova 'nın ya da Ivanovic'in resmi olur. :D


Bunun dışında bu hafta beni çok üzen bir ölüm haberi dolanıyordu haberlerde. Deniz Gönenç... Çok kişi tanımaz ama gerçekten iyi bir oyuncudur. Teoman'ın bir klibinde oynuyordu sanırım. Ama ben onu 'Gökten Üç Elma Düştü'den hatırlıyorum. İzlediğim en iyi Türk filmlerinden biriydi ve yine beni ağlatmıştı. Milyonda bir görülen bir hastalıkmış ,çok ilginç. Ödüllü bir oyuncuydu aynı zamanda, bu kadar gençken aramızdan ayrılmasına çok üzüldüm doğrusu..Şarkıda da "şimdi ölmek istemem" diyordu ,şansa bak ..

Bir Galatasaraylı olarak beni üzen başka şeyler de var tabi ki. Yine kaybettik :( 30 yıl sonraydı sanırım (emin değilim ama ) 3 büyükler aynı haftada kaybetti. Ooh, iyi de oldu . Seviyorum Anadolu takımlarını.

Bugünlük de bu kadar ..sevgiler saygılar ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder