20 Ağustos 2010 Cuma

Merhabaaaaaa !

Merhaba Merhaba ve tekrar Merhaba !
Ben Selin ama bu iki sözcük beni anlatmaya ne yeter ne de yetmeli :)
İnternetle bilgisayarla ilgili herşeyi seven, zaten ilerde bunu meslek olarak da yapmak isteyen, ayrıca fotoğrafçılıkta en yakın zamanda ilgilenmek isteyen, düşüncelerini hissetmek istediği zaman müzik dinleyen, şu sıralar sinemaya takmış biriyim, şu ölmeden önce izlenmesi gerekn filmleri izliyorum diyebilirim. peki neden şimdi izliyosun diyebilirsiniz. haklısınız :) sadece iyi filmleri izleyerek daha sonra izlediğim filmleri karşılaştırabilmek istiyorum :)
serap'ın tenis aşkın
ın bir yanılması benim tenis severliğim. şu ana kadar oynamamış olsam da izlemesi gerçekten çok çok büyük bir zevk benim için. Kendimi geliştirmeyi seviyorum diyebilirim, ama bunları yaparken mutlu olmak istiyorum aslında blog benim için ' a bi blogum nedne yok ki ' diye başladığım 1 yıllık bişey biliyorum çok da eski değilim ama 1 yıldır çeşitli aralıklarla yazdığım bi blogum ve yazılarıma yorum yapan insanlar var. aslında bu benim için mükemmel bişey diyebilirm.
yazı yazmak beni ben yapan belki de en önemli şey.
gündoğdu fen lisesinde okumasaydım yazar olmak isterdim - ki ileride bununla ilgili planlarım mevcut -. bir çok ödülüm var bu konuda ama aslında bu kendimi anlatış tarzım oldu. blog da buna yardım etti diyebilirim. önceleri bi sorumluluk olarak gördüğüm blog artık bi harfle başlayıp düşünmeden ama durmadan yazdığım bi yer haline geldi.
serap'a gelinceeee :) o benim en en iyi arkadaşlarımdan beri ve 4 yıldır tanışıyoruz ama 15 yıldır tanışıyomuşum gibi hissettiğim ender insanlardan. birbirimizi tamamlıyoruz diyebilirim ve kesinlikle onunlayken çokçokçok eğleniyoruz birlikte proje sergilerine koşuşturmak en büyük hobimiz oldu.
çok mu yazdım ne : umarım okurken sıkılmazsınız yazar yazar birden bitiririm. umarım seversiniz bundan sonra yazılarımı, yazılarımızı, spor sinema hayat biz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder