28 Ağustos 2010 Cumartesi

Holaaaa!

Merhabalaaar ! 


Bugün nelerden bahsetsem? .mmm ! Teniste pek bir gelişme yok. Wozniacki yine şampiyon. Sıktı artık canım , içinden Serena Williams çıktı ,off !


Boş verin onları da.. Bugün bir kez daha Inception'a gittim ve yine "bana da mı fikir ektiler, noluyor ,ben kimim,nerdeyim,siz kimsiniz?" oldum. Abartmıyorum sanki film bir rüya ve siz de rüya içinde rüya görüyorsunuz ve salondan çıktığınızda bile düşünüyorsunuz , hatırlıyorsunuz, bağlantı kuruyorsunuz. Film birçok şeyi içinde barındıyor. Aşk var tabiiiii , baba-oğul ilişkisi , bol bol aksiyon ve daha önce fazla kullanılmamış bir konu. Hataları yok mu ? Tabi ki var . Ama o kadar küçükler ki ve eğer standart bir film olsa göze batmaz. Inception çok iyi bir film olduğundan küçücük şeyler çabucak yakalanabiliyor bence. Film sırasında salondan çıkıp gidenler oldu . Şaşırdım ama kızamadım.(emeğe saygısızlığı geçiyorum bu noktada) Çünkü herkesin anlayabileceği ve beğenebileceği bir film değil. Aslında abartıldığı kadar karışık değildi , filmdeki her şey , her detay ortadaydı. İşte burda da bakmakla görmek arasındaki fark ortaya çıkıyor sanırım.Anlaşılmamasını anlıyorum ama beğenilmemesine tahammülüm yok . Biz Türkler bir şeyleri eleştirmeye bayılırız zaten (kendimiz dışında). Resmen beğenmemek için izleriz,okuruz ya da her neyse. "Amaaaan bu muymuş?" demek için. Bu film çok saçmaydı milyon tane hata vardı diyebilmesi için bir kişinin çooook geniş bir hayal dünyasına sahip olması gerek  ve çok gelişmiş bir film sektörünün olduğu bir ülkede yaşaması  sanırım. Bence bir söyleyip iki dinlesek,gözlemlesek,kapsak bir şeyler,bu arada da eleştirinin sadece olumsuz olmadığını öğrensek süper olur. Bu insanların Inception'u başyapıt olarak görmemelerini hatta beğenmemelerini normal karşılıyorum. Sonuçta Recep İvedik'in gişe rekorları kırdığı bir ülkede yaşıyoruz , ama lütfen yorum yapmasınlar , insanları soğutmasınlar.


Yeter bu kadar fırça. Filmle ilgiliysee.... Nolan'cığım iyi kafa yormuş bu işe ,yıllarca uğraşmış.En az iki kere izlenmeli. Ayrıntılar muhteşem. Babanızla gitmeniz de tavsiye edilir :) Bilimsel olarak her şey doğru. Oyunculuklar da çok iyi. Var ufak tefek hatalar . Bu kadar zor ve zahmetli bir işin amacı bu olmamalıydı bence. Daha derin sebep seçilebilirdi falan filan.  http://www.birgun.net/writer_index.php?category_code=1186603294&news_code=1282386909&day=21&month=08&year=2010 Bence bu yorumda bir harika ama böyle olmasına inanmak istemiyorum .. Şimdilik bu kadar. Tatlı "rüyalar"..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder