18 Ağustos 2010 Çarşamba

heyy!

ilk yazım ve evet biraz tecrübesizim :) selinle uzun zamandır planlıyorduk aslında veee  bugün gerçekleşti sonunda ..sonuçta tatildeyiz ve günler biraz sıkıcı,tekdüze. haliyle yazacak fazla bi konu bulamıyorum .ama kendimden bahsedebilirim sonsuza kadar . 
ben serap :) adanada yaşıyorum ve adana fen lisesindeyim.arkadaşlarım beni genel olarak eğlenceli bulur.öyleyimdir yaa! aynı zamanda tam bi tenis manyağıyım.nerdeyse tüm tenisçileri boy sırasına göre dizebilir,hepsinin kazandığı kupaları sayabilir,hangi maçı kimin kazanacağını da bilebilirim. tenis iddialarına girmeden önce uğrayın bi blogumuza yani :)blogu neden mi açtım? aslında hep ilgi duyuyordum fakat bi türlü zaman bulamıyordum ya da kendime fazla güvenemiyordum :D ama yılların tecrübesine sahip selinciimle açınca işler değişti :) selinle çocukluğumuzdan beri tanışıyoruz nerdeyse ve kesinlikle en iyi arkadaşlarımdan .. yazma ve kendini ifade etme konusunda onun yazdıkları kadar çok şey beklemeyin benden ama elimden geleni yaparım :) hobilerimiz de benzer ..:) (bkz.fotoğraf çekmek,tenis izlemek,biyoloji)
neyse şimdilik bu kadar kendinize iyi bakın :) bundan sonra bol bol bahsederiz filmlerden ,kitaplardan ,spordan ve hayata dair her şeyden .


xoxo..sk<3

2 yorum: